DONE!

åhh, nu drar jag iväg till värmen!
Bara mamsen och jag. Gud vad jag längtar! Vi åker på onsdag efter middag. Vi åker tillbaka till det klassika. Phuket Kata Beach. Varenda gång jag har varit i Thailand så har jag bott på kata beach. Och jag bara älskar det!
Som sagt jag åker på onsdag efter middag. Jag tar med datorn och vi har trådlöst internet på hotellet, så jag har verkligen stor möjlighet att uppdatera. 2 hela härliga veckor ska jag vara borta! Gud vad skönt.
Komma iväg från kylan och allting. Det är inte fel det!
Senaste gången jag var umtomlands. I Grekland!

Nu ska jag sova. Vi hörs kanske imorgon!
Natti, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0