Nytt i resväskan

Ring 79 bath - 17 kr

Ring, kom inte ihåg vad den kostade.

Shorts 89 bath - 19 kr


Skoluniforms shorts 179 bath - 39 kr
2 mascaror 78 bath - 17 kr
Ögonfrans kam 19 bath - 4 kr
Puder 89 bath - 19 kr
Lös ögonfransar 45 bath - 10  kr
Hur dom vet jag inte, men jag köpte dom mest för en kul grej.

T-shirt med Kate Moss på. Tror jag, ?
Hm, vad pinsamt om det inte är det! Haha.
Älskar den, jag har letat efter en sån skit länge och nu är den min!
Vet ej vad den kostade.
Cykel byxor 100 bath - 22 kr

Jeans som luktar fisk! 129 bath - 28 kr

Jeans 129 bath - 28 kr
Och när jag kom hem märkte jag att dom inte satt så snyggt..
Det var nog alles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0