NEJ!

Åhh, 2 veckor går snabbt asså!
I morgon lämnar jag detta underbara land. FAN, vad jag kommer sakna det! Jag vill inte åka.
Hem till kalla Sverige, börja skolan! USCH!
Men så klart saknar jag min familj och mina vänner extremt mycket. Jag kommer sakna Kata Mama som Mamma och jag har ätit på varje kväll, stranden, solen, alla snälla människor, Ska Bar och jaa, jag kommer att sakna allt med andra ord! (snyft).
Vi kommer åka från hotellet klockan 5.30, så jag kommer inte ha möjlighet till internet. Snart ska mamma och jag sticka ut och njuta dom sista timmarna. Först sticker vi nog till Ska Bar och sedan drar vi vidare till en mysig resturang. Tårarna sitter i halsen just nu, jag kommer sakna alla underbara människor som har hälsat glatt varje gång man har gått förbi dom. Haha, tänker på allt härliga minnen som jag kommer få från denna resan.
Nu ska jag kila och verkligen bara njuta!
Kanske hörs senare!
KRAM!
På Kata Mama.
By the way, jag tog surf lektioner för 2 dagar sen. Fan, vad det var kul! Jag har gjort en video, men den får ni se om några dyngn (om inte senare ikväll). Här i Thailand är vi 6 timmar förre, bara så att ni vet.
Not that bad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0