Dag 1

Hej solstrålar!
Hur mår ni?
Jag mår jätte bra. Jag mår alltid bäst i värme! Förlåt för att jag inte uppdaterade mer under dagen som jag sa att jag skulle göra. Men nu är jag här och ni ska få se massvis med bilder.
Som sagt hotelet vi bor på heter Sugar Palm Resort och det ligger här i Kata Beach. Det tar ungefär 2 min till stranden Från hotellet så är det bara raka vägen ner.
Igårkväll
Spets klänning H&M Divided.
Skönt med en dusch efter 10 timmars flygning!
Det är vid poolen.
Kata Beach. Underbart, eller hur?
Ett ställe som jag bara måste tipsa er om är Kata Mama. Vi åt där igår, och det är helt galet god mat, och extremt biligt. Våran middag vi åt igår gick på 190 bath, vilket är 42 kr!! Och då var 2 drickor och mat.
åhh, vad gott det var. Fried rice med kyckling och nötter. MUMS!
Frukosten. Det kommer mer bilder på den!
Så nu vet ni lite, nu ska jag sticka ner till poolen och ta ett dopp, sen drar mammsen och jag ner till playan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0