nu...

sitter jag vid mitt skrivbord och kollar, mail, mode bloggar och lyssnar på musik på högsta volym.
Klockan halv 5 ska jag iväg och klippa mig, ska ha fest imorgon så vill vara nyklippt till dess. Mitt förkännar verkligen en klippning så slittet som mitt hår är. Det blir bara topparna. Vill igentligen tonna håret ljust nu inför sommaren men det får jag fixa hemma, haha. Nu ska jag ta en runda med min hund, sen ska jag försöka att snabbt hoppa in i duschen, men håret frisören tvätta. Nu måste jag kila, så puss på er så hörs vi snart igen.
Jag har köpt nya armband och en ny videokamera. Men det får ni se senare.
PEACE OUT
När jag var i Stockholm på tunnelbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0