sorry, but it's a order to love this

Är det bara jag eller var inte dom här två ljuvliga?!
För jag fick seriösa problem när jag såg dom och jag skojar inte!!
Nu kommer jag bara gå runt på att dom ska få in 34 i båda klänningarna. För att dom ska bli
mina och så är det bara!
Jag hittade den mcqueen inspirerade klännigen (första bilden) på seconds.se i storlek 38, men såklart passar den inte mig. Men jag visade min syster den och hon blev ju stört kär i den så den blev hennes för 250 kr. Great!
Så nu är det banne dags för mig att jag också får en!
Såhär såg den från seconds ut på mig..
(jag har vikt upp den där nere och sen står jag så konstigt
med benen för att det upp vikta inte skulle trilla ner..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0