Tack, tack, tack!

Åhh, vad jag är glad! Jag mejlade till knokk om min söndriga klocka och frågade vad det var för någon garanti?
Jag fick som svar att jag skulle skicka tillbaka den med ordning nummer. Och då när jag fick det mejlet så hade jag bestämt mig för en till. Så jag mejlade tillbaks och sa att jag kunde leva med att klockan inte pep.
Och frågade om jag kunde istället få rabatt på den nya klockan jag skulle köpa.
Och nu när jag öppnade mina mejl nyss, så hade jag fått svar att jag fick 50%.
Som ni kanske förstår så är jag super glad just nu!
Nu ska direkt in där och beställa en rosa klocka!
Så jag vill tacka så hemskt mycket till knokk, som har hjälpt till!
Jag lovar er, jag är en ny stamis hos er!
För er som söker efter en helt otroligt snygg och bra klocka klicka på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0