Svar!

Vems bloggar följer du?
Svar: Jag följer Kenzas, Fokis, LisaPlace, Style By Kling. Men sen är det även några andra
som jag försöker att följa.
Vem ser du upp till ?
Svar: Jag ser upp till mina nära och kära. Vänner, familj!
Och även Lisa Olsson (LisaPlace).
Dina bästavänner är ?
Svar: Astrid 1, Mette, Evelina och Emma. Och Astrid 2.
Astrid 1 och Mette.
Var köper du dina kläder ?
Svar: Ojj, svår fråga. Det är helt blandat. Det är från H&M, GT, Seconhand, Lindex, Monki, Weekday.
Och mycket annat!
Favvorit affär?
Svar: Det måste nog vara Monki.
Älsklingsrätt ?
Svar: Haha, är det intressant? Tydligen eftesom ni frågade, det är hmm..
Ingen aning faktiskt! Jo, men det är nog sushi!
Om du bara fick säga en bästakompis , vem skulle dt vara?
Svar: Det går inte att välja en. Alla är lika underbara. Men om jag måste så är det nog Astrid 1.
För henne har jag kännt sen första dagen på dagis!

Om du fick ta med dig tre saker på en öde ö , vad skulle dt vara?
Svar: Det skulle vara Mette, Astrid 1, ipod + ipodhögtalare och datorn!
Favoritplagg ?
Svar: Det måste nog vara min nya jeans skjorta som jag vill använda varje dag!
Tyvärr har jag ingen bild på den!
Designen , vart fixar du den ?
Svar: Desigen fixar jag alldeles själv. Om ni är sugna på en ny header läs detta inlägget!
Absolut favoritsak ?
Svar: Spotify
Dina (sol)glasögon , köpt ? ;)
Svar: Det beror på vilka du menar, pilot eller den andra modellen. Båda är Ray-Ban. Men ena paret är falska!
Dom har jag köpt i Grekland för 70 kr.
och dom har jag fått av Mami och Papi.
Ett tips för att bli en så bra bloggare som möjligt ?
Svar: Oj, osckå en svår fråga. Jaa, man ska bara vara sig själv och inte ta saker från andra.
Uppdatera bloggen mycket. Och sen är det viktigt med bildmaterialet. För att bilder säger mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0