Kulturellt? Nej tack!

Hajj! Hur är det idag?
Jag mår fint fint. Nu har jag fått i mig lite frukost och nu ska vi ut på stan och se lite kulturellt,...
Kanske inte lika kul som att shoppa, men det blir shopping vid lunch.
Jag kommer inte att ha tillgång till internet under dagen men när vi kommer hem ikväll så visar jag er bilderna från dagen. Vi hörs ikväll. PUSS   ♥
Vad jag glider runt idag får ni också se ikväll.
Bilden vill inte laddas upp...
(som vanligt!!!) åhh..
hehe! Nu ska vi sticka ut.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

tycker du att chinos passar bättre på tjejer än på killar? =)

kramar!

2010-01-05 @ 15:11:36
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0