Köpa eller ej?

Hallå, hallå!
Kollat lite på nätet på sistone och hittat en massa fint!
Det är bland annat en ring från chicy.se och en Alexander Wang inspirerad väska också från chicy.se
Och jag vill även gärna ha ett par nya hörlurar. Jag har kollat på ett par WESC jätte länge, men sen var det bloggen "En rik uteliggare" som bloggade om ett par hörlurar som var enkla och fanns i massvis av färger.
Dom finns här.
Men det jag som jag prioritera mest på nu är en väska!
Ni får gärna tipsa om en snygg väska. Om ni har några tips.
Den ska ungefär se ut som den Wang inspirerade väskan från Chicy.se eller från Modekungen.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0