Im in!

Nu är jag med i Fokies smycketävling!
Jag vill ha ett halsband i silver och det ska stå Liv hjärta Almaes.
Almaes står för mina bästisar första bokstav och varför jag valde det, var för att jag vill att dom alltid ska finnas
nära mig och att jag aldrig ska kunna glömma dom.
Så om jag vinner så kommer min 5 bästisar alltid finnas nära mig och jag kommer alltid
känna mig trygg!
Och det ska vara i silver! jag tycker inte att jag passar i guld personligen.
Så jaa, om ni vill delta eller veta mer om tävlingen gå in på Fokis.se.
Och smycket kommer från BettiesGalleria.
Ha det gött!
Peace Out ◊
Bild från Fokis.se

Kommentarer
Postat av: sannie

nice :D lycka till! ^^

håll utkik, i början av nästa vecka ska jag anhålla en bloggtävling! ^^

2010-01-27 @ 13:47:44
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Astrid :)

Gud vad gulligt !

Hoppas verkligen du vinner (y)

2010-01-27 @ 18:18:45
Postat av: mette (:

om du vinner snor jag den, hihhihi , fast heheheeheh jag heter inte Liv "/ :D:D:D <3

2010-01-27 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0