Finally!!

Jaa, ja, jaa! Äntligen har min efter längtade t-shirt kommit!
Sitter nu med den på och bara älskar den!
Helt underbart skön! Nya favo tröjan.
Nu har allting kommit som jag har väntat på i all evighet.
Och ni vet väl att jag sa att jag skulle beställa en ny knokk klocka?
I alla fall jag har blivit osäker om jag ska beställa en rosa, ?
Inte bra! Eller jo, jag tar den! Så den är snart min om 2 dagar! :D
Toppen. Nu sitter jag bara här och hostar så det känns som om jag ska käkas istället och näsan rinner.
Buhuu!
Nu ska jag kila vidare ner mot köket och se om det finns något mumsigt i kylen. En smoothie hade varit gott ny!
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0