Helt slut!

Hejsan!
Förlåt, att jag sa att jag skulle blogga i bilen. Men jag hade inte till gång till internet.
Idag har det varit en lång dag, efter 8 timmar resa så blir man rätt slut. När vi kom till Berlin så checkade vi in på
världens finaste hotell. Jag lovar! Vi bor i Pent Houset, hehe..
Sen blev det affärer/shopping, men jag handlade inget. Jag hade förväntat mig att det skulle bli lite billigare.
Men i morgon ska vi till ett stort varuhus så det kanske det är lite billigare, hoppas det!
Men jag ville egentligen bara säga hej, eftersom jag inte hade bloggat på hela dagen. Nu ska jag ta lite bil och visa er så mysigt vi har det här i våran lilla lägenhet. Men vi höra snart igen. Vi kommer nog bara att stanna här i lägenheten hela kvällen, alla här helt slut. (Även fast man inte har gjort så mycket).
Hörs snart..  ♥

Kommentarer
Postat av: Linn H

Hej!

Ja visst är Amanda vacker. Och det stämmer att jag känner din bror ja=)

Kram

2010-01-04 @ 21:18:25
URL: http://linnherbertsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0