Film mys!

Hejj, läget med alla? Lite bakfulla?
Haha! Jag känner mig rätt bra, bara lite trött. Idag ska jag bara vara hemma och ta det så lugnt som man bara kan.
Jag ska sätta på en film och kolla på lite kläder på nätet. För eftersom ja skrapade ihop 1500 kr efter mitt godis förbud. Så har jag en hel del att shoppa för. Jag åker till Berlin på måndag så kommer jag inte kunna stänga resväskan på hemvägen. Gud vad jag ska handla, jag har hört att det ska vara väldigt billigt där också så..
jag är glad!
Nu sitter jag i soffan och tittar på Smekmånaden. Den har precis börjat på  4:an.
Den är med Aston Kutcher och Brittany Murphy.
Jag har sett den innan. Och den är jäkla rolig.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

har du någon favoritaffär där du shoppar kläder? =)

kramar!

2010-01-01 @ 17:01:02
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0