Det är det minsta vi kan göra!

Nu har jag gjort en insats till Röda Korset i Haiti. Min familj och jag har nu skänkt 150 kr.
Och man mår så bra när man kan hjälpa till. Det är det minsta vi kan göra.
Så jag tycker att ni också ska skänka en slant till Haiti. Människor lider där i Haiti och plundrar mat!
Våra medmänniskor lider men du kan hjälpa dom genom att skicka 10 kr. Så öppna ögonen och skänk en slant. Det räcker att du skickar en liten ynka 10.
Vi kan hjälpa flera 100 av våra medmänniskor.
Så kom igen nu, skänk 10 kr!
Sms:a AKUT200 till 72900 för att skänka 200 kronor eller sms:a AKUT till 72900 för att skänka 50 kronor.
100 kronor räcker till fyra vattendunkar
200 kronor räcker till köksutrustning för en hel familj
350 kronor räcker till tio filtar
500 kronor räcker till utrustning för att reparera hus 
och få tak över huvudet
1 000 kronor räcker till sju hygienpaket
Smsa nu när just du har läst klart den här mennigen!!
När du har skickat ett sms eller flera så kommentera i detta inlägget.
Hur mycket tror ni att vi kan skrapa ihop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0