Borta bra, men hemma bäst!

åhh, gud vad skönt! Äntligen hemma efter 8 timmars resa. Asså det måste nog vara det bästa med hela resan, att komma hem! Jag älskar det. Att komma hem till ett rent hem och sin mjuka sköna egna säng.
Gud vad jag älskar det. Haha!
Men det är klart, det är skönt att vara borta också. Vi hade det verkligen jätte mysigt.
Bilderna får ni alldeles strax se.
Över till shoppingen..
Som sagt, det var för dyrt för min smak, då är det billigare att handla här i sverige och hitta mycket mer för
lika mycket pengar som en skjorta kostade där. En skjorta låg runt 300 − 500 kr.
Jag fick in hel del pengar på kontot som jag har skrapat ihop. Så jag ska handla allt som jag verkligen har önskat mig. En grej på listan är redan klar, en knokk klocka. Som jag är super glad över att jag har beställt!
För er som undrar så kostar dom 199 kr. Och finns av massor av färger här!
Här kommer lite grejer som jag hoppa på att jag kan köpa...
  • En wanginspirerad väska från Vivstyle.se eller Modekungen.se
  • Ringar
  • En riktigt stor schyst halsduk
  • Skjortor
  • Ett par prickiga strumpbyxor (måste ha, jag är helt kära i dom)
  • Knokk klocka
  • Wesc hörlurar
Jag kan sitta här hur länge som helst och sitta och komma på saker jag önskar mig. Men detta är nog dom grejerna jag är mest sugen på. Så dom dom där 5 punkterna är det jag ska satsa på att handla.
Jag ska försöka att handla nu när fortfarande rean är i gång lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0