Berlin nästa!

Hejj blogg läsare!
Jag vet, jag vet. Det har varit en dålig uppdatering idag igen. Men jag har har haft fullt upp med annat.
På morgonen så firade vi min bror som fyller år med tårta och en mumsig brunch. Klockan halv 3 mötte jag upp Tove och Emma för att äta lunch. Vi satt i och sanckade allt mellan himel och jord i 2 hela timmar.
Haha! Det var verkligen jätte mysigt och otroligt roligt att träffa dom. Som sakt eftersom vi satt där i 2 timmar så sprang ju tiden iväg och när jag kom hem så åt jag och sen ar jag tvungen att börja packa. Min familj och jag åker till Berlin imorgon. Så jag är ledsen, det har bara inte funnits tid till att blogga. Men nu är jag här!
Hur har ni haft det idag?
Jag bara längtar till vi kommer till Berlin för att vi ska bo på ett jätte fint hotell och sen ska jag verkligen shoppa loss.
Massa seconhand!
Nu måste jag kila vidare, måste förtsätta packa.
Puss, vi hörs nog en gång till ikväll om inte mer. Datorn hänger med imorgon. Bloggar i bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0