Är det inte tillräckligt?

Hejj, vad har jag gjort för världen idag?
Hmm... låt mig tänka. Ehm, inget! Utan jag har bara varit hemma och legat nerbäddad under duntäcke.
Jag har feber och halsont, så då är det väl okej?
Och jag har en sån otrolig träningsvärk, det är hemskt! Det gör så galet ont.
Är det inte tillräckligt med träningsvärk, varför ska halsont och feber också haka på?
Förresten har ni kollat på rean på H&M. Jag har kollat på nätet och man kan verkligen fynda där asså.
Jag har hittat en väska, t-shirt osv. Sen resten av grejerna var inte på rea.
En leopard kofta, halsband, hatt, och bas t-shirtar. Praktiskt!
Om vi går tillbaka till sjuklingen så känner jag mig bättre nu och hoppas på att kunna gå till skolan i morgon.
Asså det måste vara det tråkigaste som finns, att vara sjuk! Man har verkligen inget att göra.
Visst, det posetiva är att man kan jobba extra med läxa och sådana grejer.
Så det har jag fixat nu!

Det är ju en hel del som är på väg hem till mig nu, (känns det som).
Det är en bok, som jag tycker borde komma vilken dag som helst. Och sen är det min Black Book t-shirt.
och det blir ju förmodlingen att jag beställer dom grejerna från H&M.
Nej, nu är det slut snackat.
Måste sova nu, ny dag imorgon och mer bloggande då!
Puss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0