American Apparel

PÅ senaste tiden så har jag varit inne på American Apparels hemsida. Och jag har blivit kär.
Jag har aldrig handlat där förut, men jag har varit i en av deras butiker i Stockhom och hittat en hel del
snyggt. Men då var jag yngre och jag hade inte direkt någon stil. OCh sen var det alldeles för dyrt.
Men nu när jag har kollat på deras hemsida så har jag hittat en massa grejer.
Och det bästa är att när vi åker till Berlin så det hotellet vi ska bo butiken American Apparels butik ligger på samma gata. Gud vad jag längtar. Det ska bli skönt att komma iväg.
Iallafall nu ska vi inte prata om Berlin utan om American Apparel.
Som sagt jag har ju inte handlat något av dom innan, men ska försöka  göra det nu i Berlin.
Eftersom jag kikade på deras hemsida s hittade jag några fina grejer som jag hade täbkt att visa er.
So here you go..
En klänning som jag blev kär i första ögon kastet.
En otroligt snygg skjorta.
Jag har nämligen letat efter en sån jätte länge!
Ett par shorts som ajg verkligen är nödvänligt för mig.
Och dom var galet snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0