I'm alive

Jag lever!
Okej, okej. Jag ska vara riktigt ärlig och säga att uppdateringen på sistone har varit dålig.
Jag har inte haft suget! Men jag känner, att nu när det är lov så ska jag försöka att ta igen det. Jag säger det efter varje gång uppdateringen har varit dålig. Men jag har haft fullt upp i skolan med läxor och sådant!
Men strunt i det. Nu är jag här och jag ska upptadera så mycket så möjligt :D

Som sagt. Jag drar ju iväg till Stockholm i morgon. Vi åker tidigt, så jag kommer inte ha någon möjligthet att blogga innan vi åker. Men kanske på tåget. Jag hoppas det! Annars så blir det när vi kommit fram. Kanske lite mobilbloggning, varför inte?
Nu ser jag att datorn snart dör, så jag måste sätta den på laddning. See you later!
Jag är jäkligt sugen på denna sockerbit!
Är den värd att bränna lite pengar för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0