- Nytt i gadroben -

Var i stan i söndags, måndags och igår. Så det har blivit en hel del shopping.
Kavaj - Secondhand (60 :-!!)
Tröja - Secondhand
Smycke hängare - 30 :-!!
Ring - JC
Hår inpackning - Åhléns
Fuskpäls - H&M 150 :- !!
T-shirt - Monki
Skor - Secondhand
Klocka - åter igen Secondhand
Fast den fungerar inte ens. När jag satte på mig den så råkade jag till och med sätta den upp och ner!
Haha.
Ögonbrynspenna - Åhléns
Den här kanske ni har sett i tidningar och sånt. Jag blev väldigt nyfiken så jag var
tvungen att köpa den. Jag har redan testat den och den funkar verkligen. Det är ingen permanent penna!
Det är precis som en pensel eller en penna. Men här ser det ut som om man har färgat dom på riktigt.
Jätte enkelt! Rekommenderar.
Kostar bara 99 :-.
Det var all shopping. Inte så dåligt va?

Kommentarer
Postat av: FRIDA

vilka bra köp:D

2010-02-24 @ 17:07:56
URL: http://thefashionfreak.devote.se
Postat av: Syster

Vad mycket snygga grejer!

Riktigt bra secondhand fynd! Gillar kängorna mycket!

2010-02-25 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0