SOLO = hjärta

Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR bokstavligt talat tidningen "SOLO"! Helt galen är jag i den, det finns allt möjligt i den. Underbart! Nästa stop, premunation på "SOLO". Efter en tur på stan så kunde jag bara inte låta bli och springa in på pressbyrån och haffa en tidning! Haha.
Någon av er som läser den? Om det är det, vad tycker ni om den?
Själv tycker jag att det är en underbar ungdoms tidning, med massor av skoj information. Allt från mode, skönhets tips, kärlek, roliga repotage som kan få upp humöret. Jag säger det bara ge "SOLO" en chans. Och för er som redan testat "SOLO" och inte tyckte att det var något vidare, ge den en till chans.
När jag köpte min första solo tidning så såg jag Elin Kling på omslaget och så chansade jag inte en sekund på att köpa den och andra gången jag köpe tidningen så hade jag fattat ett beslut om att färga mitt hår, när jag såg tidningen i butik såg jag jag en liten text där det stod " Färga håret hemma - de enkla knepen som ger frisör resultat".
Samma sak där jag tvekade inte en ända sekund, så efter dom 2 gångerna har jag blivit stor kär i "SOLO".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0