New jeans + bild

Johanna, min brors flickvän. Hade ett par jeans som hon inte ville ha längre.
Det är ett par baggy Miss 60 byxor. Hon kanske skulle ta lite betalt för dom,
så det är inte säkert att jag kan behålla dom.. :(
Men om jag gör det så ska jag designa dom. Vi får se hur dom blir
när dom är klara  ;D
Bara ett litet problem...
dom är lite stora!  :p <3
Jag får växa lite!

Asså jag ahr tänkt på det länge..
Eftersom jag är lite ego och gillar att ta ego bilder så har jag alltid
undrat vad jag tyckar om denna bilden. Jag tycker den är rätt cool och härlig men jag
gör når konstigt med munnen :S :p

Kommentarer
Postat av: Emma

Den var lite tokig tycker jag! Hur lyckades du med den minen...haha!

2009-11-05 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0