Godmorgon!

Godmorgon underbara bloggläsare!
Har nu snart varit vaken i 1 timme.
Ligger i sängen och Astrid & Emma ligger på en luft madrass.
Vi ska nog gå ner och ta lite frukost.
Jag vill bara meddela att går kvällen var så himla bra!
Jag hann ju inte att berätta igår vad jag gjorde för att det var så mycket som hände.
Först gick vi i skolan och var  spända inför kvällen. Och jag hade ju prov, det gick så där.. :(
Sen åkte jag och Astrid 2 hem till mig, vi duschade och gjorde oss i ordningen inför kvällen.
För vi hann nämligen inte att göra det precis innan strandbaden. Jaa, och sen åkte vi vidare till
Big Bowl. Jag vill bara säga det att..
Jag är SÄMST på bowling!
Haha! Så såklart förlorade jag..
Sen hem och byta om och sminka oss. Vissar sen kvällens outfit.
Jaa, asså jag vet inte var jag ska säga. Det ända jag kan säga är att kvällen var bäst.
Det går inte att förklara mycket mer än så.
Kände nyss hur riktigt hungrig jag börjar bli.
Men vi höra sen. Ha en underbar dag!
Kramar! Liv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0