Fotoredigering

Lite om foto fredigering.
Vad andvänder du?
Det är ju oftast att alla fotografproffs andvänder Photoshop.
Men tyvärr har jag inte och är väldugt ledsen över det.
Så om ni har några tips hur man kan skaffa det gratis på något sätt.
Ehm.. vet ska skriva.
Just det! Jag har länkat lite, dom ser ni där nere på kategorin länkar.
Där är lite fotoredigering program online. Själv andvänder jag några stycken av dom.
Jag tycket att dom funkar alldeles utmärkt, så jag rekomenderar att köra på dom
om man inte har tillgång till Photoshop.
Men header till exempel har jag gjort på en av dom hemsidorna.
Har funderat på att göra en liten om styling på min design.
Så då for ni se en annan header som jag också har gjort online.
Den här headern har jag gjort på Picasa. Ett smart och enkelt program om man
vill göra collage. Picasa kan man ladda ner gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0