Film och mys..

Hej mina älsklingar!
Har kollat lite på Tradera. Har hittar ett par riktigt snygga boots men
dom är stl 38 sår det är alldeles för stort.. :(
Men hittar säkert ett par andra. Jag är nämligen väldigt sugen på ett par boots!
Så om det är nån där ute som har ett par boots i stl 36 - 37 som man inte behålla
längre så kontakta mig!  :D
Sitter och tittar på Förkväll när Elin Kling är i studion och tipsar om
mode. Ska snart titta på filmen som vi såg
igår. Men först så ska jag gå ner och äta brunch   ;)
Filmen 'Dumpa Honom' det är riktigt bra skådespelare i den tycker jag!
Till filmen lyxade man till det men en Magnum Java!!    (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0