En glad Liv

Godmorgon kära blogg läsare!
Idag har jag sovmorgon till halv 10. Men jag och Astrid 2 äter alltid frukost på skolan. Det är skit
bra! Kostar 5 kr. Jag i alla fall, så jag ska åka klockan halv 9, det är alltid skönt med sovmorgon. Man hinner göra så mycket!. Jag har precis kollat på gårdagens Riverside avsnitt :D Och plattat håret och byttat om. Nu ska jag springa ner för trappan och hämta min smink väska.
Sen är det dags för att bege sig till sitt andra hem (skolan). Haha!
Ni får se dagens outfit när jag kommer hem. Många pussar & kramar ♥ Liv

Kommentarer
Postat av: Asta;P

Jag är astrid 1 va???

Jag är lite yr!!

I like your blogg!(Y)

2009-11-20 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0