Advent mys

Heej, ledsen att jag inte har bloggat så mycket idag, har haft fullt upp med annat.
Har suttit med min header hela dagen. Är ännu inte riktigt klar med den.
Just nu sitter jag i köket med Simon. Mamma står bakom oss och bakar.
Har precis slickat skålen.  Mums..!
Det är ju 1 advent idag! Så vi har tändt det första ljuset.
Sen är ju mamma så gullig, eftersom ingen i familjen ska försöka att äta godis.
Så kan vi ju få en choklad kalender så då fick vi istället 24 st små presenter!
Tack mamma!
Har redan öppnat en idag även fast man inte får det, men då öppnar jag nästa på onsdag den 2.
Simons tatuering som jag berättade om igår.
Den är inte färdig.
Min påse med paket.
Detta får jag öppna på onsdag. Det var rätt tungt.
Vad kan det vara.. ?
Men vi hörs alldeles snart igen! ♥

Kommentarer
Postat av: mette ((: <3

vad fick du idag ? :D <3

2009-11-29 @ 19:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0