Trejde Advent

Godmorgon söta blogg läsare!
Hur mår ni?
Jag mår fint. Idag är det trejdje advent, fattar det kanppt. Känner mig lite stressad, för klockan 1 så kommer
"släkten" hit. Som sagt jag har ingen alls stor släkt, jag har bara från mammas sida. Jaa, då ska vi ha lite advents mys, äta gott och pyssla lite. Innan dom kommer så ska jag duscha, måla naglarna, äta frukost, föna och platta håret..
Jaa, vi får se om jag hinner med allt det där. Men jag börjar med att gå ner och äta en mysig och uppfriskande frukost. Är riktigt sugen på mannagryns gröt med hallon sylt. Mums, vad gott det låter!
Vi får se om jag kan trolla fram något sånt.
Hörs snart!
Kram   ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin Lucia och tredje advent :)

2009-12-13 @ 10:59:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0