städa? Nej tack!

Hejj!
Då var det 4 advent. Jag kan inte fatta det!
Veckorna har gått så otroligt snabbt, och om bara några dagar är det julafton!
Jag har slått in lite julklappar, jag har några kvar. Spara dom till veckan.
Men nu måste jag börja dammsuga och städa badrummet. Det är inte kul att städa, men det måste göras!
I morgon är det sista dagen i skolan och sen i morgon kväll så är det skolavslutning.
Sen på Tisdag så kommer Emma hem från Stockholm. Ska bli verkligen jätte kul att träffa henne.
Jag har inte träffat henne sen sommras tror jag att det var.
Men nej, nu måte jag sätta igång med städningen.
Vi ses sen!  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

var inte du i stockholm för nån månad sen?

2009-12-20 @ 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0