Shit, shit, shit!

Hejj kära läsare!
Okejj, vart ska jag börja? Jag kan börja med att jag är hemskt ledsen för den dåliga
uppdateringen. Jag har haft annat för mig idag. Och igår blev det inte bara av.
Förlåt, jag är verkligen jätte ledsen för det. Och har så dåligt samvete!
Nu sitter jag här framför tv och kollar på film. Och det är ju mörkt, jag blir så trött!
Varför ska bli så mörkt så tidigt?  Är det bara jag som tycker så?
Men jaa, det är väl inte mycket att göra år saken och sen har jag hört att det börjar gå mot ljusa tider.
Förresten då var det bestämt att jag/vi åker till Berlin på måndag. Först var jag tveksam över om jag verkligen ville åka eller inte. Men sen, liksom herregud. Vi ska vara borta 4 eller 2 nätter och jag har bara hört bra om Berlin. Bra shopping, god mat och sen ska vi bo på ett helt otroligt bra hotel. Nu får jag bara hoppas på att det finns rum.
Om ni är intresserade så jag kan jag blogga mer om det senare. Så vi hörs. Pusss ♥
En bild från grekland. Då man var brun. Som man inte direkt är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0