Mer uppdatering!

Asså jag har märkt en sak. När man inte uppdaterar sin blogg så får man inte alls många besökare. Och jag fattar inte hur det går det? Vet nån? Till exempel idag, jag har bara gjort 2 inlägg och har väldigt få besökare!
Så skärpning Liv, mer uppdatering!

God natt sötnosar!
Måste verkligen sova nu, igår gick jag och la mig lite för sent och försov mig i morse! upps!
Men imorgon har jag sovmorgon. Till halv 10. Gött!
Så nu ska jag verkligen sova ut, jag kommer att sova som en stock. Jag lovar!
Visar er lite bilder som jag tog i söndags, det blev faktiskt jätte fina bilder på Maräng (min
lilla kisse) Hon är så nyfiken!
Men vi ses imorgon! Puss kära bloggläsare!♥
Eller ska man säga God Jul?
Haha!
(jag)
God Natt  ♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

bilder är alltid roligt!

2009-12-16 @ 14:07:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0