Mer städning!

Hej, hej!!
Hu mår ni idag?
Med mig är allting jätte bra. Jag mår toppen rent ut sagt!
Då var det tisdag och det blir bara färre dagar kvar till julafton. Så nu är det bara 2 dagar kvar.
Idag så är det stor städning här i familjen Hedmans hem.
Vad hade ni tänkt att hitta på?
Jag vet, jag skrev för några dagar sen att jag skulle städa. Men då blev det bara damsugning.
Jag nämnde igår tror jag att det var, att Emma kommer hem i kväll från Stockholm.
Så nu ska vi göra fint till henne. Sen lite senare blir det mys med nybakade lussebullar.
Efter en stor städning sen så ska jag hoppa ner i jacuzzin hur det än nu stavas.
Ska bli så otroligt skönt och mysigt. Det är extra mysigt nu när det snöar ute!
Eller vad säger ni?
Jaa, nu får jag sätta igång med städningen. Bloggar mer när jag är klar!
Ha det en underbar dag!
Pussar  ♥
sommaren 2006.
Gud vad jag var liten där!
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0