LA

Då var det redan bestämt vad vi firar jul nästa år, alltså 2010. Då bär det av till Los Angeles!
Jag känner inte så, "Wow gud vad kul!" För att jagvet inte så mycket om LA och jag är så jäkla flyg rädd, jag är så jävla för att planet ska bli kappat. Och speciellt när det är Los Angeles.
Så om ni skulle kunna ge lite tips, typ var man kan bo och äta gott. Vi vill helst bo i lägenhet men det kan funka med
hus också. Vi är 7 st (med mig). Så vi behöver många sov rum! :D
LA here we come!
Efter nu att jag har nu kollat lite på nätet efter lägenheter och hus så känner jag faktikst
att det ska bli skit kul. Jag har inte direkt tänkt så mycket på flyg resan.
Vilket så bra!
För att jag vet att det kommer gå bra. Och dessutom jag har gott om tid med marginal.
Glöm inte att ge tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0