Galet bra dag!

Morgon dagen känner jag på mig att den kommer bli den bästa dagen på länge!
Efter skolan så bär det av till stan. Julklappar here I come!
Ja, det kommer bli julklappar för hela slanten. Och sen efter en sväng på stan så blir det en mysig middag
med familjen. Det är Lemon Gras som gäller. Sjukt god mat där! Vet inte riktigt om det stavas så.
Hehe..!
Låter inte det som en toppen dag? Det tycker jag i alla fall. Det var länge sedan jag var i stan, så ska bli sjukt mysigt!
Och så klart hänger kameran med. Så nu får se bilder på torsdag tror jag att det blir.
Jag har nog redan bestämt vad jag ska ha på mig.
Ja tror att det blir en stor skjorta, strumpbyxor och mina high heels boots!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0