Ett startkit!

Jag har anmält mig till Kenzas julkalender lucka 7. Idag så var det ett smink startkit från I.D.
Jag har aldrig hört talats om det men det verkar riktigt bra. För det kostar en hel del.
Värde 2200 kr.
Startkittet (finns i tre olika nyanser) innehåller:
1 Primer
1 Solpuder
1 Mineral veil
2 Olika färger på foundation
1 Kabukki borste
1 Flawless face borste
1 Consealer borste
1 Instruktions dvd
Låter rätt bra va?
Men eftersom det är över 6000 deltagare så kan jag ju säga det direkt att jag inte kommer att vinna.
Det är klart jag vill ju verkligen vinna!
Hade uppskattat det jätte mycket.
Tävlingen avslutas ikväll klockan 22.00.
Men asså jag har deltagit alla gånger sen den första, men inte vunnit än.
Inte så konstigt, men mitt mål är väl att vinna iallafall en gång.
Delta nu i tävligen innan 22.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0