Blogg tips!

Att gå runt och lura folk att du är någon annan, är ingen succé. Gå inte runt att låstas att du är någon annan, var dig och bjud på dig själv. Om man nu vill bli stor inom blogg världen så ska man inte härma alla andra, utan man ska nästan ut lite extra. Hitta sin egen stil, helt enkelt. Bjud på sig själv i din blogg, skoja till det.
Till exempel, jag har svårt för att skoja till det i en blogg. Och  att köra mitt eget race.
Man kanske inte har så mycket att skriva om, när man är 13 år som jag. Jag har alltid svårt att komma på vad jag ska skriva om, men då kanske man får göra så att något händer. Vad vet jag! Det finns alltid lösnigar till allt!
3 stycken punkter som jag tycker är bra att ha med i en blogg.
  • Var dig själv
  • Bjud på dig själv
  • Skoja till det i din blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0