äntligen klar!

Då var jag äntligen klar med städningen. Så nu är det jätte fint här hemma.
Äntligen har jag fått lite julstämning i mig. Nu har jag bara mitt rum kvar. Känner att det är skönt att ha det rent för en gång skull under julen. Eller?
Nu och jag också att jag behöver äta. Jag har inte ätit så mycket idag. Så jag är jäkligt hungrig nu!
Och sen väntar jag bara på att lussebullarna ska bli klara. Mums, vad det ska bli gott!
Jaa, jag har inte mycket att skriva. Men vi hörs snart igen!
Många pussar till er!   ♥
En härlig sommar kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar sådana tröjor

2009-12-22 @ 18:05:53
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0