Min 2009 lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nej, inte så som jag kan komma på!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jaa, jag äter inte godis. Så 1 sekund över 12 så får jag äta godis.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag vet.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja, men bara en bekant
5. Vilka länder besökte du? Grekland (Skopelos och Skiathos)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Nej
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alla dagar har varit olika. Och mycket speciella. 
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag inte har ätit godis på ett år. Haha!
9. Största misstaget? Det har hänt många stora misstag år 2009. Så jag kan inte nämna något.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite kräkning och förkylning.
11. Bästa köpet? oj, en svår fråga. Skor jag har köpt. Och många av mina kläder.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och bra och ha grejer.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Också en svår fråga. Men det har varit många grejer som har gjort mig glad!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alla stora party hits. Som man har dansat mycket till!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Blandat! Men jag var nog gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och blivit en bättre männsika.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Sårat människor och att inte låtit folk såra mig!
18. Hur tillbringar du julen? Med min underbara familj.
19. Blev du kär i år? Kanske det, kanske!
20. Favoritprogram på TV? enkel fråga! One Tree Hill så klart!
21. Bästa boken du läste i år? Sandor slash Ida
22. Största musikaliska upptäckten? Jag har nog inte varit med om något sådant år 2009. Men det kommer!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En super födelsedag. Glada folk och mycket kärlek. Det är det viktigaste.
25. Något du önskade dig men inte fick? Inte vad jag inte kommer ihåg!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tårta och en middag hemma med nära och kära!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej! Det var redan så bra.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Från envanlig 13 årig stil, till sedan en lite mer Fashion stil!
Eller vad tycker ni?
29. Vad fick dig att må bra? Alla härliga sommar kvällar och utgångar med mina helt fantastiska vänner.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ?? jag fattar inte frågan. Är det jag som är dum i huvudet eller är det frågan som är konstig?
31. Vem saknade du? Han
32. De bästa nya människorna du träffade? oj, jag har träffat så otroligt många fina männsikor.
Inga jag vill nämna i bloggen. Hoppas att ni kan respektera det!
(listan tog jag av Kenza)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0