Äntligen!

Äntligen har jag fått min älskade bok. Elsas Mode.
Jag bara längtar tills att lägga mig i sängen och läsa. Kag känner just nu att jag måste krypa ner i sängen.
Halsen värker nåt sånt fruktanst värt mycket och näsan rinner. Ush!
Jag var ju i skolan idag och då kände jag mig precis som ingeting. Vilket var super skönt. Men nu är det tilbaka typiskt också!
Efter skolan så blev det lite shopping en liten snabbis. Jag handlade en jeans skjorta, vit basic t-shirt, leopard koftan från H&M och en jätte söt topp från JC.
Visar er det imorgon. Det har inte funnits tid för att fota.
Ush, nej. Nu blir det bara värre här. Nu vill jag bara ta av mig alla tajta kläder och hoppa i varma mys kläder.
Allt ajg behöver nu är..
En alvedon
Min Elsas Mode bok
Papper till näsan
varma mys kläder
Ja, det var väl allt. Får jag det så blir jag glad.
Puss, hörs imorgon! ♥
Längtar efter den!

Kommentarer
Postat av: Astrid 1

Men du kan va på lördag ??

Snälla ? :DD <3

2010-01-16 @ 09:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0