Veronica Maggio + skola

Vad tycker ni om Veronica Maggio?
Själv tycker jag att hon är super bra. Hon är så cool och har en otroligt personlig röst.
Dom låtarna jag tycker speciellt mycket om är..
Måndagsbarn, 17 år, Vinnaren, V för Vendetta, Stopp, Gammal sång..
jaa, jag kan hålla på så hur länge som helst!
Har tänkt lite på det nu att det är snart är måndag och att jag måste börja planera.
För att skolan börjar ju igen på måndag. Det har varit så himla skönt med 1 veckas lov!
Jag har bara tagit det lungt, shoppat, bloggat och jaa, och umgåts med min familj och
mina vänner.
Ska springa ner och hämta min kalender och börja planera!
För det är mycket nu i skolan. Mycket läxor. Det är mycket mer läxor än var det var i 6:an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0