YEAH!

HejHej, nu ar jag äntligen (suck) kommit fram. Jag mår super och det steker så varmt det är.
Flyg resan gick bra, och nu sitter jag på balkongen i hettan!
Vi bor på ett hotel som heter Sugar Palm Resort. Det är verkligen jätte mysigt. Fast om jag får klaga lite så måste jag säga att sängarna var en katastrof! Dom var som stenar!
Men annars är allt dubbel toppen!
Nu ska vi sticka ner till poolen och steka lite. Haha!
Det blir inte stranden för ens lite senare, för att nu är solen som varmast och då blir det lättare att bränna sig.
Och det säger vi gärna nej till. Ikväll kommer jag visa bilder och berätta mer om hotellet osv.
PUSS & KRAM!
Hur är vädret i sverige? Kallt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0