sista minuter innan take off!

gahh! Snart, snart!
Jag förstår inte vad det är med mig. Jag har varit i Thailand innan. Det är inget nytt liksom..
Hmm, strange!
Ja, i alla fall. Har fått packa upp lite ur väskan. Det blev inte över viktigt, men jag vill gärna kunna shoppa där. Så att det är bäst att ha lite packning. Nu väger den 13,5 kg eller var det var.
Nu ropar mammsen att vi måste hurry hurry!
Haha!
Jag kommer sakna mina otroligt fina vänner! Jag kunde inte sticka från skolan innan, för att dom var så klängiga!
Nu måste jag kila och ta något snabbt att äta innan take off.
PUSS! Vi hörs i Thailand!

Kommentarer
Postat av: svahn bäst i stan

haha. jag titta dee inte på dig när vi skildes åt. jag mins knapt hur du ser ut, hehe. vi måste holla kontakten och lägg ut varenda dag lova <3

2010-03-17 @ 20:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0