Knarkare + FREDAG = Tummen upp!

åhh, jag sitter och verkligen proppar i mig djungelvrål! ahh. Det är min drog just nu!
Jag har bara 2 stycken kvar. Skit också. Jag måste sticka t och köpa mer!
Haha!
Idag är det fredag, och fredag är = helg och helg är = färre dagar till Thailand. Fysatan vad jag längtar.
Igår tog jag en tur på stan och köpte tyg som jag ska ta med mig, som jag sedan beställa en klänning av.
Kommer bli super, jag tänker ej avslöja hur den kommer se ut.
Nu sitter jag med mammsen och pappsen och njuter av fredagskvällen med en drink.
Ikväll ska jag bara stanna hemma eftersom kompisarna har andra planer. Men det är mysigt att ha några hemmakvällar. Astrid åker till Frankrike imorgon och då komer jag inte att träffa henne på hela 2 veckor!!
(snyft) :(.
Nu ska jag fortsätta att njuta av fredagskvällen.
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0