Almost there!

Åhh, snart åker jag!
Om lite mindre än ett dygn sticker jag till Thailand. Fan, (förlåt) vad skönt det ska bli!
Jag längtar ballen av mig! Haha! Men det är sån typiskt mig också, när jag väl längtar till något då längtar jag, bokstavligt talat!
Håller fortfarande på att packa. Jag hoppas på att jag kommer bli klar i kväll, eller ja jag har inget val. Jag måste bli klar i kväll! Sticker bara till skolan en snabbis i morgon för att göra ett prov och sen sticker jag hemifrån klockan 12.
Vi går vidare till middagen i kväll, hmm?
Vad i hela friden ska jag äta, är jag hunrig änns?
Aja, jag får hitta på något!
Nu måste jag återgå till packningen. Fast vi hörs igen om 5. Ska visa lite shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0