14 mars

Tjenamås!
Hur mår ni idag? Själv mår super duper bra.
Som ni såg i dom förra inläggen så var jag på stan lite tidigare idag för att haffa några småsaker innan resan bär av.
Det blev ett par vita tygskor från Stadium och ett par strumbyxor 2 pack, randiga och prickiga. Blev jätte glad att jag hittade ett par till prickiga strumpbyxor. Som jag har letat efter det!
Nu ska jag kila mot resväskan och börja så smått packa. Det känns som att jag kommer proppa ner hela min garderob i resväskan. Typiskt mig! Haha!
Men det är väl så, man packar alltid mer än vad man behöver. Nu måste jag kila!
Toddeley! haha.
just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0