The City!

Hejsan, hejsan!
Läget med er? Jag mår toppen!
Förlåt för en dålig uppdatering men jag var i stan och hann inte blogga i morse.
Jag köpte present till Simon och sen var vi på museum. Super mysigt!
Nu ska vi fira Simon med en god middag. Sen lite presenter och lite choklad till efterrätt.
Mums!
Det tyckte jag var ointresant! Haha, eller?
Inte mycket mer och säga, mer än att jag ska blogga mer alldeles strax!
Jo, förresten jag har hittat alla 5 boxar One tree Hill! Så det blir nog nästa stora köp för mig.
Jag ska försöka att leta efter billigare i Berlin.
Ett par snygga leggins från American Apparel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0