Nykomling på listan

Då var nästa stora köp en jeans väst. Jga letar efter en over size jeans väst. Jag vet att det finns några på H&M men det är nog ett tag tills jag åker in till stan igen. Jag hade tänkt att hitta någon på nätet.
Tips någon?
Jag vill ha en blå och INTE figursydd. Sen ve jag även att bik bok har någon från deras kollektion Never Denim.
Men dom har ingen Online Shop sida. En jeans väst till sommaren blir toppen!
Nu när jag rensat min gradrob till sommaren så har jag sparat en liten plats åt en jeans väst.
Så om det är någon som vet vart man kan hitta en jeans väst för rimligt pris. Så hade det varit skit schyst.
Perfekt väst!
Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0