Nu

sitter jag i vid mitt stökiga skrivbord och funderar på vad jag ska skriva och vad jag ska hitta på efter det här inlägget. Just nu är jag otroligt utråkad! Jippie! nej..
Vad har jag gjort idag? Inte mycket intressant. Joo, kollat veckans första avsnitt av One Tree Hill
Yeah!
Och jaa, vad har jag mer gjort. Hmm?
Suttit vid datorn, ätit, suttit vid datorn. Skoj va? Nej!
Så nu känner jag att jag har fått nog av datorn. Så nu ska jag ner och kolla tv istället. Haha..!

Om vi skippar vad jag har gjort idag och att jag är uttråkad och pratar om min t-shirt som jag beställde snart för cirka 2 veckor! Vart har den hamlat någonstans? Jag vill ha den nu, jag har fått nog av väntande, mitt tålamod har tagit slut!
Asså jag hoppas verkligen att den kommer nu i veckan. Kanske imorgon..? Vem vet? Hoppas, hoppas, hoppas!
Om den inte kommer inom max 3 dagar, så tycker jag faktiskt att dom ska få en liten utskällning! Eller?
Det var det jag kunde skrapa ihop nu!
See you later!
Peace
Det den här jag väntar på, för er som har glömt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0