Mållös!

Igår fick jag hem min rosa klocka! jag nämde väl det med 50 %?
I alla all jag fick inte det, för att 50 % drogs inte av det beloppet jag betalade. Så dom skulle lösa det på ett annat sätt. Och vet inte hur..
Men igår fick jag reda på det, jag gick upp för trappan för att öppna paketet jag stoppade ner handen i paketet
och gissa!
Det låg 2 klockor i paketet!!! Är det inte helt galet bra!?
Jag blev över lycklig att jag hade fått en klocka extra. Tack!
Jag vill bara meddela att om ni letar efter en modern och riktigt bra klocka!
Köp en hos knokk.se! Det var den bästa servicen jag har fått på länge asså. Jag förstår fortfarande inte att jag fick
1 extra!
Det har bara gått 2 veckor sen jag beställde min första unika klocka och
idag är jag redan 3 knokks mamma! Är det inte underbart?
Jag berättade väl att när jag skulle beställa min rosa så stod det mellan
den rosa och den gula?
Inte sant? Och gissa, det är ju klart att jag få dom 2 jag har önskat mig?
Jaa, jag rekommenderar knokk.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig? Isåfall kryssa i rutan.

Din mail: (Den kommer inte att visas)

URL/Din blogg:

Skriva här!:

Trackback
RSS 2.0